تنظیمات سیستم تبادل لینک در لوکس بلاگ
درباره ما
دوستان
آخرین مطالب
لینکستان
امكانات جانبي

خیلی از کسانی که وبلاگ دارند هنوز با چنین امکانی آشنا نیستند و برای تبادل لینک با مشکلات زیادی برخورد می کنم بر آن شدم تا توضیحاتی در این باره بدم نگاه کنید لوکس بلاگ دو امکان به وجود آورده

سیستم تبادل لینک فعال باشد:
لینک ها پس از تایید نمایش داده شود :

 

من نمی خواهم در مورد این دوتا توضیح بدهم بلکه می خواهم بگم وقتی در کادر زیر آدرس وبلاگتان را می نوسید باید مستطیل پایین سمت چب  را تغییراتی بدهید

وجود چه آدرسی در سایت طرف مقابل مورد برسی قرار گیرد؟ :didgah2.loxblog.com

و آدرس قبلی را از مستطیل برداشته و آدرس داخل کادر را در مستطیل قرار دهید و بعد ثبت تنظیمات را کلیک کنید.

اوایل که وارد وبلاگ نویسی شدم فکر کردم چیزی نمی دانم اما حالا می دانم من از شما باهوش ترم جان شما این تظیبمات تبادل لینک را درست کنید تا آدرس های مختلف را مورد بررسی قرار ندهم

نکته جالب: اگر نتوانستید با آدرس اولیه که در تبادل لینک هوشمند نشان داده شده است لینک خود را به ثبت نام برسانید از آدرس loxblog.com استفاده کنید و اگر هم این آدرس مشکل داشت دیگر آدرس ها را امتحان کنید که این کار وقت گیر است و بهتر است  از تبادل لینک با وبلاگ مورد نظرتان صرف نظر کنید.



نظرات شما عزیزان:

علم روز
ساعت16:41---31 تير 1391
سلام
خوبین
وبلاگ خیلی قشنگی داری
مطالب خوبی داره
اگر دنبال پروژه و مقاله هستید به وبلاگمون سر بزنید
نظر یادتون نره ها
با تشکر فراوان
بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
ن : ابوالقاسم رخشانی
ت : جمعه 16 تير 1391برچسب:,
موضوعات
برچسب ها
نویسندگان
آرشیو مطالب
امكانات جانبي